Foglalási szabályzat
Magánrendelési szabályzat
A magánrendeléssel kapcsolatos információk (szabadság, rendelési szünet, stb), salonic hírlevél formájában kerülnek kiküldésre, javasolt feliratkozni a hírlevélre.
1. Kapcsolattartás
Kapcsolattárs emailben: [email protected]
A beérkezett e-mailekre hetente egyszer, szerdánként válaszolok.
Emailen keresztül megbeszélhető: új, rendkívüli időpont, állapotrosszabbodás miatt, hirtelen jelentkező, ijesztő, súlyos tünet, állapot. Egyéb kérdések megbeszélésére a konzultáció során van lehetőség.
Állapotromlás esetén igyekszem mielőbb reagálni, de az azonnali válaszadást nem tudom garantálni.
Időpontfoglalás kizárólag az online rendszerben történik (SALONIC).
E-mailben történő időpontegyeztetés nem elérhető.
Kapcsolattartás kizárólag e-mailben lehetséges.
SMS-ben, Teams-en, Messengeren, WhatsAppon vagy más felületen érkező üzeneteket nem figyelem.
2. Időpontfoglalás és előleg
Időpontfoglalás kizárólag az online foglalási rendszerben lehetséges.
Az előleg befizetése az előlegbekérőn keresztül, a simple pay rendszeres keresztül történik. (NEM SZIMPLA ÁTUTALÁSSAL, különben a rendszer törli az időppontot)
A foglalás akkor válik véglegessé, ha az előleg (vagy teljes díj) a fizetési határidőn belül beérkezik.
Előlegfizetés hiányában az időpont automatikusan törlésre kerül.
3. Lemondási feltételek
A lefoglalt idő értéket képvisel, sokan várnak, hogy időpontot kapjanak. Kérem, hogy emiatt amint lehetősége van, mondja le az időpntot, ha mégsem alkalmas.
A lefoglalt időpont 48 órával korábban lemondható díjmentesen.
48 órán belüli lemondás vagy meg nem jelenés esetén a teljes díj felszámításra kerül.
4. Gyógyszerfelírás és kontroll
Vényírás kizárólag (online vagy személyes) konzultáció során történik. Ennek szakmai oka, hogy a páciens állapotához mérten, annak kontrollálásával történik a vény felírása. Praktikus oka a páciensek nagy száma. Konzultáció nélküli gyógyszerigényeket nem áll módomban teljesíteni.
Sürgősségi vényírásra nincs lehetőség.
Kontroll gyakoriságát egyénileg, a terápiás szükségletek alapján határozom meg, páciensemmel egyeztetve.
A gyógyszeres kezelés folytatásához szükséges időpont lefoglalása időben javasolt, ennek kezdeményezése a páciens felelőssége.
5. Dokumentáció
Az elvégzett vizsgálatról dokumentáció készül, amely az EESZT-be felkerül. Igazolás, vélemény, stb csak hosszabb ideje gondozott páciens számára tudok adni.
6. Online konzultáció
Online konzultáció feltétele, hogy a páciens megfelelő, stabil internetkpacsolattal rendelkezzen.
A konzultáció feltétele és a páciens érdeke is, hogy zavartalan körülmények közül történjen a bejelentkezés. – nem alkalmas például autóban, étteremben vagy nyilvános helyen zajló beszélgetés. Amennyiben a feltételek nem adottak, a konzultáció nem kerül lebonyolításra, és amennyiben a konzultáció a páciens körülményei miatt nem valósul meg (pl. nem megfelelő kép- vagy hangminőség, zajos helyszín), a konzultáció díja a pácienst terheli.
A konzultációhoz kép és hang együttesen szükséges.
7. Sürgősségi helyzetek
A magánrendelésen sürgősségi ellátás nem biztosítok, krízishelyzetre, állapotromlásra igyekszem mielőbb reagálni, azonban nem vagyok folyamatosan elérhető.
Emailekre nem tudok azonnali válaszadást garantálni.
Ha az állapot azonnali beavatkozást igényel, kérem, forduljon háziorvoshoz, ügyeleti ellátáshoz vagy hívja a mentőszolgálatot.
Veszélyhelyzet esetén (pl. öngyilkossági gondolat, akut krízis):
Területi sürgősségi betegellátó osztály,
Ügyelet
Mentők: 112
Lelki Elsősegély Telefonszolgálat: 116-123 (éjjel-nappal, ingyenesen)
A magánrendeléssel kapcsolatos információk (szabadság, rendelési szünet, stb), salonic hírlevél formájában kerülnek kiküldésre, javasolt feliratkozni a hírlevélre.
1. Kapcsolattartás
Kapcsolattárs emailben: [email protected]
A beérkezett e-mailekre hetente egyszer, szerdánként válaszolok.
Emailen keresztül megbeszélhető: új, rendkívüli időpont, állapotrosszabbodás miatt, hirtelen jelentkező, ijesztő, súlyos tünet, állapot. Egyéb kérdések megbeszélésére a konzultáció során van lehetőség.
Állapotromlás esetén igyekszem mielőbb reagálni, de az azonnali válaszadást nem tudom garantálni.
Időpontfoglalás kizárólag az online rendszerben történik (SALONIC).
E-mailben történő időpontegyeztetés nem elérhető.
Kapcsolattartás kizárólag e-mailben lehetséges.
SMS-ben, Teams-en, Messengeren, WhatsAppon vagy más felületen érkező üzeneteket nem figyelem.
2. Időpontfoglalás és előleg
Időpontfoglalás kizárólag az online foglalási rendszerben lehetséges.
Az előleg befizetése az előlegbekérőn keresztül, a simple pay rendszeres keresztül történik. (NEM SZIMPLA ÁTUTALÁSSAL, különben a rendszer törli az időppontot)
A foglalás akkor válik véglegessé, ha az előleg (vagy teljes díj) a fizetési határidőn belül beérkezik.
Előlegfizetés hiányában az időpont automatikusan törlésre kerül.
3. Lemondási feltételek
A lefoglalt idő értéket képvisel, sokan várnak, hogy időpontot kapjanak. Kérem, hogy emiatt amint lehetősége van, mondja le az időpntot, ha mégsem alkalmas.
A lefoglalt időpont 48 órával korábban lemondható díjmentesen.
48 órán belüli lemondás vagy meg nem jelenés esetén a teljes díj felszámításra kerül.
4. Gyógyszerfelírás és kontroll
Vényírás kizárólag (online vagy személyes) konzultáció során történik. Ennek szakmai oka, hogy a páciens állapotához mérten, annak kontrollálásával történik a vény felírása. Praktikus oka a páciensek nagy száma. Konzultáció nélküli gyógyszerigényeket nem áll módomban teljesíteni.
Sürgősségi vényírásra nincs lehetőség.
Kontroll gyakoriságát egyénileg, a terápiás szükségletek alapján határozom meg, páciensemmel egyeztetve.
A gyógyszeres kezelés folytatásához szükséges időpont lefoglalása időben javasolt, ennek kezdeményezése a páciens felelőssége.
5. Dokumentáció
Az elvégzett vizsgálatról dokumentáció készül, amely az EESZT-be felkerül. Igazolás, vélemény, stb csak hosszabb ideje gondozott páciens számára tudok adni.
6. Online konzultáció
Online konzultáció feltétele, hogy a páciens megfelelő, stabil internetkpacsolattal rendelkezzen.
A konzultáció feltétele és a páciens érdeke is, hogy zavartalan körülmények közül történjen a bejelentkezés. – nem alkalmas például autóban, étteremben vagy nyilvános helyen zajló beszélgetés. Amennyiben a feltételek nem adottak, a konzultáció nem kerül lebonyolításra, és amennyiben a konzultáció a páciens körülményei miatt nem valósul meg (pl. nem megfelelő kép- vagy hangminőség, zajos helyszín), a konzultáció díja a pácienst terheli.
A konzultációhoz kép és hang együttesen szükséges.
7. Sürgősségi helyzetek
A magánrendelésen sürgősségi ellátás nem biztosítok, krízishelyzetre, állapotromlásra igyekszem mielőbb reagálni, azonban nem vagyok folyamatosan elérhető.
Emailekre nem tudok azonnali válaszadást garantálni.
Ha az állapot azonnali beavatkozást igényel, kérem, forduljon háziorvoshoz, ügyeleti ellátáshoz vagy hívja a mentőszolgálatot.
Veszélyhelyzet esetén (pl. öngyilkossági gondolat, akut krízis):
Területi sürgősségi betegellátó osztály,
Ügyelet
Mentők: 112
Lelki Elsősegély Telefonszolgálat: 116-123 (éjjel-nappal, ingyenesen)